Trainingen komende periode

  • -
logo brc

Trainingen komende periode

Category : Hardlopen , Nieuws

Helaas is het nog niet mogelijk, om de trainingen in groepsverband te hervatten.

Bij deze een richtlijn voor de zelf uit te voeren trainingen:

 

A-training:  10 x 1 minuut, 1 min. Pauze tussen de intervallen  (als je dat al vaak hebt gedaan en het gaat goed, dan kan je er 10 x 2 minuten van maken, of een combinatie daarvan). Ook een leuk variatie is: 20 x een halve minuut met een halve minuut pauze.

 

B-training:  6 x 4 min of 6 x 1 km voor de snelle lopers, pauze 2 minuten. Variatie: 6 x 5 minuten, pauze blijft 2 minuten.

 

C-training:  3 x 8 minuten, 2 minuten pauze. Uit te breiden naar 3 x 9 of 3 x 10 minuten, pauze blijft ook hier weer 2 minuten.

 

D-training:   pak van de A-, B- en C-training een onderdeel ( of paar onderdelen) en voer die wisselend van elkaar uit. De pauze passend bij het onderdeel.

 

Wij hopen dat jullie hier iets mee kunnen.
Voor vragen zijn wij altijd bereikbaar.

 

Succes, blijf gezond en hopelijk tot gauw!

Sportieve groet,

Irma en Suzan


Laatste berichten

Inschrijf- en machtigingsformulier

Sponsors

Get the Flash Player to see the slideshow.