Online training

  • -
core 10 nov

Online training

Category : Bestuur , Nieuws

Helaas nog geen trainingen met z’n allen, maar de BRC-online helpt je om lekker in vorm te blijven! Uit betrouwbare bron hoor ik dat er door verschillende duo’s hard door getraind wordt, zowel in als ver buiten het dorp bij Natuurmonumenten!

Hieronder een loop/wandel- en coretraining ter inspiratie.

Hopelijk tot snel!

 

Loop/wandeltraining

Een heerlijke herfsttraining!

 

Loop zelf warm, doe wat rek- en strekoefeningen

KM 0 Start bij de kruising Dammerweg/Brilhoek

KM 1 tot het eind van de Torenweg, hoek Eilanderweg in een rustig tempo

KM 2 tot Eilandseweg nr 16a (aan je rechterhand) in een stevig tempo (tempo waarbij je niet meer kunt praten)

KM 3 tot Eilandseweg 9b ( 1ste huis rechts na het gemaal) in een rustig tempo

KM 4 tot Eilandseweg 5 ( aan je rechterhand) in een stevig tempo

KM 5 tot de Reeweg net voorbij Lamme ter hoogte van nr 14 in een rustig tempo

KM 6 tot de muziektent in een stevig tempo.

 

Liefhebbers doen nog eenzelfde ronde!

Loop daarna rustig uit en vergeet niet van het lekkere weer te genieten

 

 

Corestability

Warming up;

1 minuut jumping jacks ( springen wijd-sluit en armen hoog laag)

1 minuut skippings (knieheffen) ; 5 keer links dan 5 keer rechts en herhalen

1 minuut alsof je touwtje springt

 

Hieronder volgen 6 oefeningen die je ieder 45 sec doet. Tussendoor 15 sec rust

Doe minimaal 2 x alle oefeningen

  1. (Jumping) squats; doe een squat (en spring op)
  2. Staan op je rechterbeen, buig naar voren waarbij je gelijktijdig je linkerbeen gestrekt naar achteren beweegt (als een pendel)
  3. Mountainclimbers; ga in ligsteun klaar staan (handen gestrekt onder schouders op de grond, benen gestrekt naar achteren) . Trek omstebeurt je linker en rechterknie richting je borst
  4. Ga liggen op je rug. Doe je handen onder je billen. Ga met gestrekte benen van hoog naar laag (rustig tempo). Houd je onderrug op de grond.
  5. Lunges ; Doe vanuit stand je linkerbeen naar voren met de knie bijna op de grond, kom omhoog en stap door via rechtop naar je rechterknie bijna op de grond
  6. Ga liggen op je buik. Doe je handen bij je ogen alsof je een duikbril vasthoudt. Kom met je bovenlichaam en onderbenen van de grond en maak een trappelbeweging met je gestrekte benen (alsof je snorkelt)

core 10 nov


Laatste berichten

Inschrijf- en machtigingsformulier

Sponsors

Get the Flash Player to see the slideshow.