(misschien voor sommigen wat laat) de training voor deze week.

  • -

(misschien voor sommigen wat laat) de training voor deze week.

Category : Hardlopen , Nieuws

Hallo allemaal,

 

Bij deze (misschien voor sommigen wat laat) de training voor deze week.

Interval training:

Eerst 10 minuten inlopen,

losmakende oefeningen: stappen over hekje: 5x heen en 5 x terug, molenwieken: 10 x, om en om, lunges: 5 x links uitstappen en 5 x rechts

loopoefeningen: trippling, skipping met 1 been, zijwaartse sluitpassen en huppelen: kies een traject van zo’n 10 meter en doe elke oefening 3 x.

De interval: 3 x 8 minuten, op je 5 a 10 km tempo, mag net iets langzamer (10 sec).

Neem tussendoor 2 minuten pauze.

Na de laatste versnelling loop je in een heel rustig tempo 10 minuten uit en doe je nog wat rekoefeningen.

Dan heb je de warme douche wel verdiend!

 

Met betrekking tot de nieuwe regels is het verstandig om met niet meer dan 2 personen te gaan lopen.

 

Mbt de Core Stability oefeningen:

Doe deze week nog een keer het programma van vorige week. Volgende week komt er een nieuw programma.

 

Succes allemaal!

 

Sportieve groet van Irma en Suzan


Laatste berichten

Inschrijf- en machtigingsformulier

Sponsors

Get the Flash Player to see the slideshow.