Training deze week

  • -
images

Training deze week

Category : Nieuws

Hallo allemaal,

De training voor deze week.

  • Loop eerst 10 minuten rustig in.
  • Doe wat losmakende oefeningen, daarna wat trippling, skipping met 1 been, zijwaartse sluitpassen en als laatste vanuit een rustig dribbeltje kort een soepele versnelling. Dit allemaal 3 x op een afgemeten stukje.
  • Op het programma staat een C-training, dit houdt in bv 3 x 8 min (2 min pauze)
    of
  • een piramideloop:
    4,6,8,6,4 min met 2 min pauze. Het tempo is het tempo wat je 2 uur vol kunt houden, als je niet zulke lange afstanden loopt: wat je vol kan houden als je 5 of 10 km loopt.
  • Hierna loop je rustig 10 minuten uit en doe je wat rek- en strekoefeningen.

Probeer een route te kiezen waar niet iedereen loopt, op een tijdstip dat het rustiger is en houdt voldoende afstand!!

 

Met betrekking tot de core stability training:

Ik had al een bandje opgenomen met oefeningen voor Buro Sport, deze deel ik ook met jullie.

Je kunt de oefeningen prima  aanvullen met de oefeningen van de vorige weken.

https://youtu.be/Yxu4MkCOjLI

Succes allemaal!

Suzan


Sponsors

Get the Flash Player to see the slideshow.

Inschrijf- en machtigingsformulier