Online training 5

  • -
piet

Online training 5

Category : Nieuws

We hopen dat iedereen nog gezond is en heeft kunnen genieten van de paasdagen.

Tijd om met een nieuw schema alle paaseitjes er weer af te trainen.

Voor de hardlopers starten we weer met een nieuwe trainingscyclus . Dat betekent dat we de training van de eerste week online ( ongeveer 10 keer 1 minuut) weer oppakken:

  • Loop 10 minuten heel rustig in
  • Doe eventueel oefeningen om de spieren te rekken
  • Op de baan ; ren van de plek waar je de baan opkomt richting plas tot het bordje 1000 meter rechts van je ( net om de bocht). Doe dit in je 5 of 10 km tempo. Dribbel door tot je weer bij je beginpunt bent. Doe dit 10 keer.
  • Alternatief; ‘rondje’  vijver; Ren het stuk Vincent van Goghstraat in je 5 of 10 km tempo  en dribbel vervolgens het korte stuk van de ronde heen en weer. Ren de van Goghstraat weer terug . Ren in het totaal 10 keer ( dus 5x op en neer)
  • Je kunt beide combineren en ieder 5 keer doen.

Het kan ook zo: ren 10 keer 1 minuut met een minuut rust tussen door.

Core stability

Ook voor deze week heeft Suzan weer een leuk filmpje gemaakt met oefeningen die je kunt doen.

https://youtu.be/u7jkymqEsqU

 

Tenslotte geven Piet en zijn dames het goede voorbeeld. Wie volgt???

 


Sponsors

Get the Flash Player to see the slideshow.

Inschrijf- en machtigingsformulier