Nieuwe trainingen online week 2

  • -
Capture

Nieuwe trainingen online week 2

Category : Nieuws

We hopen dat het jullie gelukt is om afgelopen week een lekkere looptraining te doen in het prachtige weer. Afdeling Kortenhoef is dit in ieder geval goed bevallen!


Ook deze week weer wat tips voor een training buiten, maar ook core oefeningen die je binnen kunt doen. Suzan heeft een leuk filmpje gemaakt waarin ze enkele nuttige oefeningen laat zien. Doe er je voordeel mee!

Looptraining voor deze week;
•       Doe een warming up van 10 minuten
•       Rek en strek de spieren.
•       Ren 6 x 4 minuten in een tempo wat 10 sec langzamer is dan je snelheid op de 5 of 10 km. Loop je in een wedstrijd de 10 km rond 1.06.40  dan is je snelheid 9 km/uur. Je traint dan deze keer op een tempo van 6.50 minuten per km.
Loop je in een wedstrijd de 10 km rond 60 minuten dan is je snelheid 10 km/uur. Je traint dan deze keer op een tempo van 6.10 minuten per km.
Loop je in een wedstrijd de 10 km rond 54.30 dan is je snelheid 11 km/uur. Je traint dan deze keer op een tempo van 5.37 per km.
•       Tussen de versnellingen door loop je 2 minuten in een rustig tempo (wel blijven dribbelen)
•       Loop rustig 10 minuten uit

Corestability core stability filmpje

 

We wensen jullie weer veel trainingsplezier
En niet vergeten…. Stuur je trainingservaring in de vorm van een verslag, foto of filmpje
naar de site

Tot volgende week!


Sponsors

Get the Flash Player to see the slideshow.

Inschrijf- en machtigingsformulier