Algemene ledenvergadering: 18 maart

logo brc

Algemene ledenvergadering: 18 maart

Category : Bestuur , Nieuws

Woensdag 18 maart aanstaande vindt de jaarlijkse ledenvergadering plaats van de BRC. We nodigen alle leden van harte uit om aanwezig te zijn in Sportcafé De Blijk. We starten om 20.00u.

Tijdens de ledenvergadering zal het bestuur twee nieuwe bestuursleden voordragen. Els Meijers zal na jaren trouwe dienst afscheid nemen als penningmeester. Het bestuur zal Merieke Beukeboom voordragen als haar opvolgster. Daarnaast wil het bestuur een vijfde bestuurslid toevoegen. Voor deze functie draagt het bestuur Suzan Stougie voor. Zij is als trainingscoördinator altijd al aanwezig bij de bestuursvergaderingen. Eventuele tegenkandidaten kunnen zich melden bij het bestuur.

Net als vorig jaar mogen we ook dit jaar weer een interessante spreker verwelkomen op onze ledenvergadering. Stans van der Poel zal ons meenemen in de wereld van hartslag en hartslagzones. En het wordt geen theoretisch verhaal! De week voor de vergadering, op woensdag 11 maart, verzorgt zij namelijk een training bij ons. Zij zal daar onze hartslaggegevens verzamelen. Haar verhaal tijdens de jaarvergadering gaat wat dat betreft dus ook over onszelf.

Meer weten over Stans van der Poel? Kijk op www.stansvanderpoel.nl.

We hopen jullie te zien op 18 maart!

Het BRC-bestuur.

Get the Flash Player to see the slideshow.

Inschrijf- en machtigingsformulier